lördag:

jag var med emilia olsson sen ringde mirnessa o undra om vi ville hänga med till tibro och träffa folk, och vi tackade ja så vi drog hem o fixa oss lite, fast jag va ändå sleten i utseendet hahaha, eller jag såg inte ut som jag brukade, tyckte inte jag blev bra menmen, vi drog dit. jag lånade dennis fkort. jag skratta förjävla mycket på bussen kan man ju säga.. haha. när vi var framme så kom alexander kroon och anton och deras två andra kompisar o mötte oss, så satt vi ute och snackade lite i kylan, sen började vi gå mot en som hette emma.. eller va det sandra? aja, vi hade SJUUUKT kul. när vi va hos henne så kollade vi på film, snackade och hade de roligt. sen följde dom oss till statiol i tibro där, för där va mirnessas mamma och hennes boyfriend som skulle hämta oss. sen kramade vi alla hejdå och så gick vi till bilen och mirnessa lägger sin väska ibak och då kör fredrik iväg HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAH JAG TRODDE HAN SKÄMTA FÖRST MEN HAN GLÖMDE MIRNESSA HAHAH JAG DOOOOG AV SKRATT O HON SPRANG EFTER OCH ALLA KILLAR BLEV JÄTTE SNOPNA HAHAHAHA JAG DOOOOOG! så jävla roligt :D tack för kvällen allihopa, mååste göras om! ♥

bild från förra året

Kommentarer
Postat av: falter ♥

va med i veckans blogg ? ♥



http://falter.blogg.se/2010/december/utkast-dec-8-2010.html#comm

2010-12-09 @ 16:03:37
URL: http://falter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0