hiss/diss

DISS! : 
när man har väskan as högt upp på sin rygg HAHAHA DET ÄR SÅ JÄVLA FULT!

jag dog av skratt när jag såg det förut ifrån en film, han var värsta "coola" killen i filmen och gjorde massa bus och så reser han sig upp och så ser man väskan OCH ALLT BLIR BARA SÅ JÄVLA FEL HAHAHAHAH! hipphopp stil med högväska, great! snyggt!!! eller inte...
HISS!:
jadu... det är choklad! det är så jävla gott :G jag måste typ alltid ha det, igår var jag jätte sur på grund av att jag köpte annat godis än choklad och franca fick all skit för det haha, förlåt fränkie♥ och just nu är jag sugen på risen och marabouchoklad med smarties i ;G MMMMMMMUMS, lite mer mmmmmmmmmm i livet. innan jag drar till emma ska jag övertala mina föräldrar att köpa risen=) nice azo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0