Dag 24 – Det här får mig att gråta

hoppade över lite dagar för kom inte på något att skriva om dom.
det som får mig att gråta är när jag tänker på min farfar. Vi tappade kontakten med honom för tre år sedan. 
Han har en sjukdom som heter stroke. Han har/haft ett tufft liv. han har haft sin sjukdom i 10 år nu.. Anledningen till att våran familj tappade kontakten med honom var att pappa ringde honom ungefär varje dag, och om han inte svarade honom åkte han direkt till karlsborg o kollade hur han mådde. Pappa trodde liksom att han hade ramlat eller någonting, eftersom han bara kan göra det helt plötsligt, hör röster och sånt.. så ibland är han på bra humör och ibland är han sur, och då är det pga hans stroke. En dag la min farfar bara på telefonen och va jätte sur och otrevlig mot pappa, men det kan ju inte farfar hjälpa. Men pappa blev så upprörd och sa nu får han ringa, pappa väntade och väntade..
det är så jävla hemskt. så jävla hemskt är det. Jag kommer inte ens ihåg hans namn.. när jag skriver nu får jag en klump i halsen. Han förkänar inte att ha det såhär. Jag gillade verkligen honom. Jag hängde med nästan varje gång pappa åkte dit. åh farfar.. jag saknar dig så. vi försökte ringa dig för några veckor sedan.. men du svarade inte.. åh farfar.. var är du någonstans.. :'( min älskade farfar. ♥ älskar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0