fredag 21 januari

skolan var najs. fikade med sofie efter skolan, sen kom franca elsa elin och denise till fikat, vi snackade en hel del.. rätt högt..
träffade MARKUS FÖR FÖRSTA GÅNGEN IDAG FYFAN VA HÄRLIGT ELLER! :D broothaaaa
drog hem o fixade mig, sen stack jag till sofie och vo drog ner till stan o stod utanför valhall o kolla på alla hah, träffade på nils, storm och mathias :) sen drog vi o kollade på hockeyn, SKÅNE VANN! ♥
träffade markus litelite efter matchen, sen drog jag gustav och sofie hem till sofie, busade lite, jag laddade min mobil och sen drog jag till simon, där jag och han snacka, chilla, tog det lugnt, helt enkelt bara umgicks!
bästa vän:) pöss på dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0