svar på frågor!

min frågestund va inte så lyckad men.. :) lite tråkigt när man har runt 80 läsare och bara sju kommenterade.


anonym:
var du full på nyår ? 
du sjunger sjukt bra, har du gjort det hela livet eller har du tränat upp rösten ? 
du har alltid så sjukt fina kläder, vart handlar du mest ? :)
svar:  ja tyvärr så var jag det. vilket jag verkligen ångrar. tack så mycket, jag har sjungt ända sen jag kunde prata, tillomed lite innan det! jag handlar mest på H&M (eftersom mamma jobbar där) gina och bikbok :)

anonym:
Varför ska du söka till MOP?
svar: för det är ett jätte bra musikgymnasium. Jag vill verkligen satsa på musiken eftersom jag brinner för det. De är stor chans att man blir något där, timotej gick där m.m osv.

jennie:
vart rakar du dig ?
svar: haha alltså..

adjhgfdsfghjmnhgfds:
äre du som är göran grymtkorv?`????????
svar: nej jag är lars olof!

anonym:
är du oskuld?
svar: ja

anonym:
tycker du att Alexandra http://justsoperfectprincess.blogg.se/ är lik Audrina Patridge från the hills ? :D
svar: jag vet inte för jag kollar inte på the hills ;$

sophia:
Du sjunger riktigt bra tjejen!!
lyssna när jag sjunger på julavslutningen, A typical lovesong som jag skrivit själv!
vad tyckte du ? :) 
http://www.youtube.com/watch?v=CndpSKQ5dAQ
svar: JÄVLAR :O DU SKA INTE SÄGA NÅGOT TJEJEN DU ÄR GRYMM! FYFAN VILL HA DIN RÖST, GE MIIIG !!! åh du har verkligen talang, sjukt bra låt och sång! fyfan säger jag bara ! fy va bra du är eller! inlevelse o allt, MUMS! du kommer  bli stor hihi, iallafall för mig(a)

Kommentarer
Postat av: Sophia

åååååååh, glad jag blir!!!!



du är riktigt duktig & vacker!

2011-01-21 @ 20:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0